donderdag 26 maart 2015

Beetje freubelen en prutselen

Voor het eerst weet ik niet zo goed wat te haken.... mijn hobbykast puilt uit van de dekens.
En ik wil nog wel heel veel haken, maar wat er is zo veel.
Daarom heb ik deze week maar wat aangerommeld.


 
Wat flesjes omgehaakt voor op mijn slaapkamer.
Nieuw dekbedhoes, dus nieuwe decoratie.
 
 

Wat potjes geplakt, gewoon een onderzetter erop,
met de lijmspray van Action gaat super.
Kun je leuke cadeautjes indoen, kaarsje bloembolletje.
Altijd makkelijk om te hebben.
 
 
 
Wat restjes wol opgemaakt.
Natuurlijk hartjes aan het love glaasje.
 
 
En ik haakte nog een cadeautje.
Een golfclubhoesje.
 


Een foute poedel.
Patroontje vind je hier
 
 
Een crime om te haken,
met die bolletjeswol.
 
 
Maar ik heb een giga partij katoen op de kop getikt op marktplaats.
Dus volgende week weer genoeg te haken.

 
 

 

3 opmerkingen:

  1. een foute poedel maar wel eentje om voor te smelten wat een dotje is dat...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Vooral de fles van melkglas. En je foute poedel is geweldig. Golfen zonder glimlach is dan toch niet meer mogelijk? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke blog heb je, ik ben je volger geworden ;)
    En wat kun jij goed aanrommelen zeg haha zeker zo doorgaan dan want het is superleuk geworden :D
    Fijn weekend en tot een volgende keer!
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen