maandag 14 december 2015

Blog pauze


Deze week haakte ik een kussentje met Dahlia's.



Cadeautje voor een tante uit Zundert.
Valt daar altijd in de smaak bij die bloemencorsofans.



En dan plaats ik hier mijn stoeltje,
ik piep er een aantal weekjes tussen uit.



Even niet haken, geen inspiratie.
En mijn winkeltje overvol, nog een kerstkcadeautje nodig...
ik heb er nog genoeg.

Ik ga inspiratie opdoen, fotoboeken maken,
stapels tijdschriften lezen, recepten uit proberen.

Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden.




Allemaal fijne decemberdagen toegewenst en een happy haakyear voor 2016.
Dan kom ik zeker terug!

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kussen.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kussen, daar zal ze blij mee zijn!
    Hele fijne dagen gewenst vol inspiratie en gezelligheid!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je haakloze dagen, misschien heb ik dat ook wel nodig!
    Je kussen is geweldig mooi, wie zou daar nu niét blij mee zijn!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kussentje!
    Soms is een break gewoon even lekker. En als je weer begint, zit je weer boordevol inspiratie. Geniet er maar gewoon even van!

    Liefs,
    Frederika
    CrochetAddictNL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kussentje. Ik ben benieuwd of het je lukt om niet te haken.
    Jij ook fijne dagen en geniet van je vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens u om gelukkig te zijn! en rust en komen terug vol inspiratie!
    Een dikke knuffel! Vrolijk kerstfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele fijne feestdagen en ehhh zou het lukken,ha,ha...ik herken mezelf wel in je bericht...ook ik heb nog n bak vol sjaals en omslagdoeken voor de verkoop en nog wat andere haaksels...gelukkig heb ik al het een en ander kado gedaan op verjaardagen,e.d dan kom ik er ook wel vanaf,maar het meest jammere vind ik toch wel dat je na een gezellige markt eigenlijk zo goed als al je spullen mee naar huis kan nemen omdat ze al gauw alles te duur vinden...5 of 10 euro bovenop de kosten van het materiaal is voor vele al teveel gevraagd...een enkeleing die weet wat handwerk is en wat daar aan tijd in gaat zitten begrijpt het...zij die het te duur vinden hebben totaal geen moeite om in een kledingszaak wel dik geld neer te tellen voor kleding(althans van die ik ken dan,ha,ha)Dat verbaasd me dan weer...Maar ik kan er het haken niet om laten want dat vind ik veel te leuk,zo tussendoor lekker n boek weg lezen op mijn ereadertje remt de voorraad ook wel af,ha,ha...geniet van je blogpauze...see you later alligator!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kussen! Plus ook hele leuke foto header.

    gr Elisa
    http://woolpalace.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen